mus z borówek, malin i mango - smoothie of blueberries, raspberries and mango



Kupiłam ostatnio piękne i  bardzo dojrzałe mango. Pomyślałam sobie, że byłby z niego wspaniały mus.

Od musu z mango myśli moje podążyły do smoothie w kilku kolorach zrobionego z różnych rodzajów owoców.

I tak póki są świeże maliny i borówki przygotowałam 3 musy i połączyłam je w jednej szklance.
Pięknie wyglądają 3 warstwy tego smoothie. Nie dodałam tutaj cukru tylko stewię do malin, chciałam aby smak owoców nie był niczym zakłócony.

Piękny, naturalny, zdrowy mus na śniadanie czy na deser.

Xo, Lilka




Na 2 osoby
Składniki:

1 dojrzałe mango
1 szklanka świeżych malin
sok z ½ cytryny
1 łyżeczka stewii
1 szklanka świeżych borówek
skórka i sok z 1 limonki


Wykonanie:

Maliny miksujemy, dodajemy sok z cytryny i łyżeczkę stewii, i przecieramy przez sito.

Borówki miksujemy z sokiem i skórką z limonki,  przecieramy przez sito.

Mango: wycinamy miąższ, odkrawamy skórkę i miksujemy. Przecieramy przez sito.

Do pucharków lub szklanek wlewamy mus z borówek, mus z malin i mus z mango.
Możemy schłodzić przed podaniem.